Firma Emerson (NYSE: EMR), z siedzibą w St. Louis, Missouri (USA), to globalny lider łączący technologię i inżynierię zapewniające innowacyjne rozwiązania dla klientów na rynkach przemysłowym, komercyjnym i konsumenckim na całym świecie. Emerson dostarcza rozwiązania w ramach dwóch segmentów biznesowych: Automation Solutions (sterowanie procesami, automatyka przemysłowa, technologie montażowe, aparatura elektryczna i oświetleniowa), oraz Commercial & Residential Solutions (rozwiązania komercyjne i mieszkalne). Więcej informacji znaleźć można pod adresem www.Emerson.com.
 
Marka ASCO™ jest światowym liderem na rynku w zakresie produkcji elektrozaworów i automatyki przemysłowej, należy do amerykańskiego koncernu Emerson, który łączy najnowsze technologie, inżynierię i najbardziej innowacyjne rozwiązania.
 
Zakładzie Produkcyjnym w Łodzi oferujemy ciekawą pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie zajmującej się produkcją elektrozaworów, siłowników i podzespołów do nich. Główny profil produkcji stanowi obróbka skrawaniem i montaż.
 
Więcej informacji na stronie www.emerson.com
 

Firma

ASCO NUMATICS Sp. z o.o.

Ogłoszenie

Customer Service Supervisor/Leader

Miasto/województwo

Łódź (woj. łódzkie)
Warszawa - 10% czasu pracy (woj. mazowieckie)

Publikacja

2018-12-18

Opis Firmy

Firma Emerson (NYSE: EMR), z siedzibą w St. Louis, Missouri (USA), to globalny lider łączący technologię i inżynierię zapewniające innowacyjne rozwiązania dla klientów na rynkach przemysłowym, komercyjnym i konsumenckim na całym świecie. Emerson dostarcza rozwiązania w ramach dwóch segmentów biznesowych: Automation Solutions (sterowanie procesami, automatyka przemysłowa, technologie montażowe, aparatura elektryczna i oświetleniowa), oraz Commercial & Residential Solutions (rozwiązania komercyjne i mieszkalne). Więcej informacji znaleźć można pod adresem www.Emerson.com.
 
Marka ASCO™ jest światowym liderem na rynku w zakresie produkcji elektrozaworów i automatyki przemysłowej, należy do amerykańskiego koncernu Emerson, który łączy najnowsze technologie, inżynierię i najbardziej innowacyjne rozwiązania.
 
Zakładzie Produkcyjnym w Łodzi oferujemy ciekawą pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie zajmującej się produkcją elektrozaworów, siłowników i podzespołów do nich. Główny profil produkcji stanowi obróbka skrawaniem i montaż.
 
Więcej informacji na stronie www.emerson.com
 

Customer Service Supervisor/Leader

Location: Poland, Lodz / Warsaw (10% of working time)

 

 

 

Job Summary:

 

Working on that position you will be responsible for leading of the customer service department to ensure quick and reliable processing of customer orders from booking to invoicing and claims management. You will be also responsible for ensuring efficient technical support, managing speedy and knowledgeable responses that solve Customers problems.

 

Your future role in the field of Customer Service:

  • Ensure the consistent and effective provision of services / information to the customer base including (but not only) Technical support, follow up of offers, order management, fulfilment, after sales care, problem solving and other services across all media (Telephone, mail, etc.).
  • Develop and lead a “Commercial” attitude from all CS employees: generating leads for sales force through active listening and probing for customer requirements and opportunities
  • Ensures all quotes are chased in a timely manner and escalated to the sales force to secure the business for the company.
  • Ensure communication with his/her management line is clear and focused, with Customer always represented fairly and accurately.
  • Develop / Implement relevant customer service procedures and processes in the respect of the Quality Management System and in accordance with ASCO Policies standards. Develop back up and organization specific for critical business processes.
  • Develop feedback or complaints procedures for customers so that ASCO can be fully aware of any issues in the shortest lead-time.
  • Expert in all areas of her / his responsibilities: Coaches team members in all aspects of the job.
  • Replace her / his team members when necessary in order to maintain the level of service.
  • Drive continuous improvement: Utilize information and statistics that will inform corrective and preventative actions followed in actions plans shared across the team, thereby ensuring the level of customer service required.

Your future role in the field of Team Management:

  • Supervising and driving the performance of the team focusing on value added activities
  • Taking an active part in the development of all team members
  • Ensuring strong motivation within the team and consequently that business continuity is guaranteed at all times

What we expect from You?:

  • Minimum three (3) years progressive industry experience in customer services management role
  • Ability to work under time pressure and multi-tasking
  • Strong analytical skills, ability to solve problem, forward thinking
  • Excellent Customer sense
  • Excellent verbal and written communication skills. Proficient in English
  • Strong management skills
  • Ability to work autonomously and under tight deadlines
  • High Integrity

Our offer for You:

  • Attractive remuneration package
  • Development opportunity in the challenging matrix international environment
  • Stable corporate vision and well established company values
  • Support in the initial stage of employment by participation in the „New Employee Induction Program”
  • Internal and external trainings
  • Multikarnet gym membership co-financed by the Employer
  • Attractive prices of the medical package and group insurance
  • Company Canteen

About Emerson and ASCO

 

Imagine being surrounded by intelligent, driven, and passionate innovators all working toward the same goal to create groundbreaking solutions that leave our world in a better place than we found it. Emerson is a global technology and engineering company providing innovative solutions for customers in industrial, commercial, and residential markets.
 
Our Emerson Automation Solutions business helps process, hybrid, and discrete manufacturers maximize production, protect personnel and the environment while optimizing their energy and operating costs. Our Emerson Commercial and Residential Solutions business helps ensure human comfort and health, protect food quality and safety, advance energy efficiency, and create sustainable infrastructure.
 
A dynamic environment is what you’ll discover at Emerson, a Fortune 500 company with $14.5 billion in sales and 155 manufacturing locations worldwide. Together, we’re changing the world, and we have all the resources to help you achieve your professional goals.

 

ASCO is a part of Emerson. ASCO offers comprehensive fluid automation solutions, including fluid control and fluid power products, for a wide range of industry-focused applications. From build materials to product designs, ASCO’s deep process expertise and unmatched reputation for durability and reliability deliver lower cost of ownership, greater asset availability, and improved productivity for life sciences, power generation, biofuels, food and beverage, air ride suspension, petroleum and chemical, water and wastewater, pulp and paper, packaging, commercial appliance, and HVAC applications.

 

Whether you’re an established professional looking for a career change, an undergraduate student exploring options, or recently received your MBA degree, you’ll find a variety of opportunities at Emerson. Join our team and start your journey today!